piątek, 14 grudnia 2012

jechałem długo więc powiem krótko

/ na marginesie uwielbiam Kabaret Moralnego Niepokoju / 
siedzę sobie gdzieś w polu pod Brandon - MB, jest 02.34 rano i trza by iść spać. ale postanowiłem krótko napisać co obecnie kombinuję. Jak widać blog przeszedł małe "dopieszczenie" graficzne i gadżetowe. W sumie to z nudów. A do tego odkryłem że Twitter to w sumie prosta i szybka sprawa żeby na bieżąco tych co są zainteresowani powiadamiać co się dzieje.

szykuje się jakiś post na większą skalę, ale jeszcze myśli nie nabrały kształtu - że tak powiem, i czekać trzeba... 

ścigają mnie ostatnio za zachód bo im kierowców brakuje, ale nie narzekam jest robota a przy okazji mam już dwa miejsca gdzie mam darmowe WiFi i mogę robić upload filmików na YouTube. Stąd moje ożywienie po początkowym zastoju. Może filmiki czasami są "denne" ale co tam. Będzie się z czego śmiać na starość :) więc dla wszystkich zainteresowanych - wisi mi i powiewa co kto tam napisze ;] ale oczywiście jak macie pytania to postaram się odpowiedzieć. 

dobra idę spać bo głupoty piszę 
na (r/g)azie :) zB 

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Czekam na ten Big Post :D
Pozdrawiam!