środa, 4 kwietnia 2012

No i lecim....

Kurtka wodna, ale ten czas zleciał... Ledwo dwa miesiące temu dostałem letter z ambasady, szybki booking lotu i dziś ten dzień. Ten moment. Czekam na lot z Wawy do Toronto. Na poczekalni jakiś czas dłuższy, bo po 8 tutaj byłem. A teraz 1100. Więc jeszcze z godzinkę i pewnie zaczną wpuszczać na pokład. Samolot nie jest full, więc mam nadzieję że boczne siedzenie będę miał wolne. Czas pokarze. 

Dobrze że bagaże przeszły. Miałem 23kg limitu na duży bagaż, i 6 na mały. I oba miałem o 2kg większe. Ale nic nikt nie powiedział. Więc jest ok. 
Choć straty są, bo odrzucili mi krem za 60zł. Nie wolno przy sobie przewozić. Miałem zostawić w bagażu "rejestrowanym". Ale Mama mówi, weź ze sobą bo będą przeżucać bagaże i pęknie tubka. No i zabrałem, a przy odprawie osobistej - zonk. Nie wolno. Pamiętam jakieś 2/3 dni temu. A wczoraj zaćmienie miałem. 

Stres? Teraz zerowy. Tak wyjazdy do Belgii chyba mnie przygotowały. Pewnie sam lot będzie "ciekawy" a na pewno start i lądowanie. Ale to jeszcze trochę. No i też po lądowaniu pewnie będzie coś nowego. Zupełnie inny kraj, miejsca, życie, ludzie. Ale damy radę, takich trzech jak nas dwóch to nie ma ani jednego ;) 

Mam nadzieję tylko że nic nie zapomniałem. Mam na myśli dokumenty itp. 
Bo ubrania i inne to jakoś damy radę. 



7 komentarzy:

Marek „SZWAGIER” Kaniczek pisze...

Powodzenia życzę :) Czekam na jak zwykle ciekawe filmy i wpisy na blogu. Pozdrawiam.
SZWAGIER

Anonimowy pisze...

Powodzenia !!

LUM@K pisze...

Powodzenia

Mila pisze...

Opowiesz ja bede czekał lece do Kanady i mniej wiecej bede miał rozeznanie Dzieki Tobie :) Powodzenia i szerokości w Nowym Świecie :)

Olo pisze...

czekam na opowiesc o Twojej drodze ku zdobyciu wizy !! Sam planuje w przyszlosci wyjechac za Wielka Wode ;)

Anonimowy pisze...

Od dziś zaczynam obserwować Twój blog, z utęsknieniem czekam na pierwsze filmiki z Kanady.

sierak33 pisze...

Napisz co i jak u ciebie, wysiadłeś z tego samolotu i co dalej? Pisz trochę więcej na swoim blogu, Nolibab3 reklamuje Ciebie na swoim blogu a wiesz, że on ma tysiące odslon im ty też możesz tak mieć tylko pisz więcej. Pozdrowionka