czwartek, 9 sierpnia 2012

słów parę w 17 tyg...

kręcę kolejne km na zegarze troka, w sumie 36tys zrobiłem przez ostatnie 7 tygodni i podobnie praca jak życie zaczynają się stabilizować. Co to znaczy? Układanie życia raczej się skończyło, sprawy mieszkaniowe, bankowe itd... mam już w miarę poukładane, wiem co, gdzie, jak załatwić. obecnie żmudna codzienność, praca praca..... a pro po pracy. 90% tej samej roboty, te same miejsca drogi. obecnie bardzo rzadko używam navi, tylko przy nowych punktach, których za dużo nie ma. Mieszkam od 2 dni w troku więc jeszcze za dużo nie mogę powiedzieć, na pewno taniej :)

Trochę zaczyna mi się tęsknić za PL. Czwarty miesiąc minął, jeszcze osiem zostało, szybko zleci :) a co później zobaczymy. 

autko pomimo że mam, to nie zarejestrowane - małe problemy z jurysdykcją kanadyjską. ale transit - czyli komunikacja autobusowa wychodzi taniej - no i ludzi pooglądam :P 

no i myślę.... non stop, jak to dalej

w skrócie: czas :wow: się skończył, teraz codzienność... dlatego ten mój ostatni filmik bez jakiegoś wyrazu, brak pomysłu.......

zB


 

9 komentarzy:

Klodex pisze...

Czyżby zaczynało ci się już nudzić w Kanadzie? Tęsknisz za truckerką w Europie?
Pozdrawiam

Paweł pisze...

Kręcisz filmiki? gdzie można je zobaczyć?

CichyWilk pisze...

cichywilk na youtube.com

Anonimowy pisze...

ty już kręcisz kółka a ja dopiero zrobiłem c a zacząłem jak ty wyjechałeś do kanady czyli w maju to jest biurokracja to nasz kraj pal licho że bezrobocie ale sprawa musi się odleżeć
Pozdro
Kuba

Anonimowy pisze...

WITAJ PAWEL , JEDNEMU ALBO JEDNYM TO WYJDZIE W KANADZIE A DRUGIM TO CHOCBYS NIE WIEM JAK MOCNO CHCIAL I PROBOWAL TO NIE WYJDZIE , TO BOG CI DAJE ZNAC ZE ALBO TY SIE NIE NADAJESZ NA ALBO DO KANADY ALBO KANADA NIE NADAJE SIE DLA CIEBIE , KOLEGO , MY CZY JA TU MIESZKAMY 20 LAT I TROCHE I JEST TO CIEZKI KRAJ , WY WSZYSCY W POLSCE TAK MYSLICIE ZE TU TAK WSZYSTKO LATWO , A TO NIE TO , JA TAK MYSLE , NIE WIEM JAK WY ALE MOZE TAK BYC . NIEKTORZY SIE NADAJOM DO TEGO KRAJU A NIEKTORZY NIE ,
CHLOPIE O CZYM TU PISAC , JESTES WIDOCZNIE DOBRYM KIEROWCOM JAK JEZDZILES W EUROPIE 5 LAT , JA CI WIEZE , JAK BYS NIE JEZDZIL TO BYS W KANADZIE NIGDY NIE PRZEZYL , TU JEST TWARDY KRAJ MOZE SIE DO NIEGO NIE NADAJESZ
PROSZE BARDZO ZOSTAWAJ JAK NAJBARDZIEJ ALE JAK NIE IDOM RZECZY PO TWOJEMU TO SCZELAJ TYM I WRACAJ DO DOMU DO POLSKI , TAM SIE ZNASZ NA ROBOCIE , TAM ZNASZ KRAJ CHYBA I ATMOSFERE , MOZE KANADA AKURAT NIE DLA CIEBIE ,
PIEPRZNIJ TYM CHLOPIE I TYLE , TAM SIE BYDZIESZ PRZJMOWAL , SIWYCH WLOSOW DOSTANIESZ , ZECZY TOBIE NIE CHCOM SIE PRZYJONC W KANADZIE TO ZNAK ZE NIE TEN KRAJ WYBRALES ,
MOJE IMIE TOMEK Z EDMONTON
MOZESZ MI ODPISAC W EDMONTON MIESZKANIA MAJOM ZA BACHELOR APARTMENT NA MIECH 700 $ CAD DO 750 $ + TYLE ZA DEMAGE DEPOSIT A ROBOTY PRACY W HOLERE , DUZO , NA WYWROTKACH , NA CLASS 1 NA TIRY U NAS TERAZ W TYM ZAWROT GLOWY ,
MUJ E=MAIL : EDDMONTON@NUCLEUS.COM

Anonimowy pisze...

E-MAIL 2 , JA PISZE Z EXPERIENCU ZYCIOWEGO PAWEL ! JAK SIE CZLOWIEK ZACZYNA PRZJMOWAC O ZECZY CZY PUJDOM A NIE IDOM I JAK NIE IDOM PRZEZ JAKIS CZAS TO NIE DOBRZE , ZARAZ CIE Z TRUCKA WYZUCOM I KAZOM CI DO MOTELU ISC , JESZCZE SIE W COS WPIEPSZYSZ W JAKIES TARAPATY W KANADZIE PRZEZ NERWY , JA WIEM JAK TU DZIALAJOM , CZLOWIEK BY CHCIAL TAK PO " NASZEMU PO POLSKU " TO TU W KANADZIE SIE NIE NIE DA , WIDZE ZE NIE MASZ ZABARDZO POWODOW DO PISANIA NOWYCH POSTOW , WOGOLE CIESZYSZ SIE ZE TU JESTES W KANADZIE ? NAPISZ NAM ,

Anonimowy pisze...

CZES CICHY , JAK MOZESZ TO ZDELETUJ MOJE WPISY Z TYM TEZ
ALBO JE ZAZNACZ BO CHCE JE ZMAZAC
OK?

Anonimowy pisze...

CZES CICHY , WIDZE ZE JEDZIESZ TERAZ W STRONE ALBERTY , JESTES TERAZ W REGINA ,SASKATCHEWAN ,
W KANADZIE TEZ JEST DOBRZE I NAPEWNO WSZYSTKO CI WYJDZIE

Ekipa Silesia pisze...

Ty kurwo jedna szmato naucz się pisać A potem maile wysyłaj to ludzi spamerze jebany gimbusie pierdolony lecz się chlopie